Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - SMS Thomas Dekker
Geplaats door Markoes op donderdag 9 april 2009 om 14:39.
Zoals velen van jullie al hebben opgemerkt, smst td meerdere malen per dag. Nu leggen wij hier een verzamelforum aan, waarop je vanaf nu al zijn smsjes terug kan vinden.
Reacties
| Geplaatst door Markoes op donderdag 9 april 2009 om 14:40 |
| Geplaats door Lodewijk op woensdag 8 april 2009 om 14:27 Uit balans 07-04-2009 Ging lang niet slecht! Had me achteraan het peloton genesteld om een goed overzicht te krijgen van de mannen voor me. Maar net toen ik wilde aangaan, maakte een motor een zwieper naar rechts en verloor ik contact. Jammer, morgen beter. A domani! Ciao, TD |
| Geplaatst door Markoes op donderdag 9 april 2009 om 14:40 |
| Kleding 07-04-2009 Zit al even niet lekker in mijn kleren. De goedkope Silence pakjes zitten niet lekker in zo'n wedstrijd en leveren veel luchtweerstand op. Heb een afspraak bij Armani voor nieuwe Silence Lotto wielerteneus. Als ze klaar zijn voor de AGR ga ik daar hoge ogen gooien! Ik hoop erop! A domani! TD |
| Geplaatst door Markoes op donderdag 9 april 2009 om 14:41 |
| Geplaatst door Lodewijk op 08-04-2009 om 18:03 Obstipatie 08-04-2009 Vandaag nogal winderig in Baskenland. De obstipatie is vooral hinderlijk bij het uit het zadel komen. Maar beter dat dan de uitlaatgassen van de bezemwagen. A domani, TD |
| Geplaatst door Koldo op donderdag 9 april 2009 om 14:57 |
| Oponthoud 09-04-2009 Kwamen vanmorgen langs prachtige Lambo. Moest gewoon ff kijken. Helaas, minuut later was peloton over horizon verdwenen. Niets aan te doen. Op eigen tempo verder gereden. Buenos Noches, TD |
| Geplaatst door Sloffey op donderdag 9 april 2009 om 15:08 |
Koldo Buenos Noches is niet echt van toepassing aangezien hij alles in het italiaans doet en niet in het spaans ![]() |
| Geplaatst door Markoes op donderdag 9 april 2009 om 15:15 |
| Schaap 09-04-2009 Zater lekker achterin het peloton toen er opeens een schaap voor mn fiets reed. Kon hem net ontwijken maar fietste in sloot. Haar uit model en kikker in mn derailleur. Niet meer terug kunnen keren.. Morgen beter. Ciao! TD |
| Geplaatst door Koldo op donderdag 9 april 2009 om 15:27 |
| @sloffey: Ach, Thomas is een man van de wereld en past zich vloeiend aan aan de omstandigheden, zoals nu in Spanje. |
| Geplaatst door Floris op donderdag 9 april 2009 om 15:56 |
Als hij dat met "buenos noches" probeert, wordt dat nog een probleem. Het is namelijk "buenas noches". ![]() |
| Geplaatst door gibofan op donderdag 9 april 2009 om 16:10 |
| Deze was naar aanleiding van de wielerflitsstickers en of Gesink en Thomas Dekker die ook misschien wilden opplakken: SMS TD ON naar 3010 en ontvang de sms van Thomas direct op je mobiel! (€5,95 pob) Nagel 09-04-2009 Bij het plakken van de wielerflitssticker mijn nagel gescheurd. Net toen ik was afgezakt tot de dokter, werden er waaiers getrokken. De nagel is weer ok. A domani, TD |
| Geplaatst door Hermantk op donderdag 9 april 2009 om 16:19 |
Godzijdank wanneer Thomas deze site nooit ontdekt ![]() |
| Geplaatst door Markoes op donderdag 9 april 2009 om 16:29 |
Hahha idd.. Of misschien kan hij er zelf ook wel om lachen ![]() Baaldag 09-04-2009 Vandaag niet vooruit te branden. Veel negatieve reviews gelezen op wielerflits.nl, erg slecht voor het moraal. Maar in ieder geval geen laatste, heb Wim Vansevant kunnen kloppen in het sprintje om de laatste plaats, alhoewel hij niet echt zn best deed. A Domani! TD |
| Geplaatst door StonedCamel op donderdag 9 april 2009 om 16:52 |
| Lastig dagje vandaag, had me voorin het peloton genesteld maar viel daaruit weg toen ik tegen een mistbank op fietste, weggevallen uit het peloton en daarna rustig aan gedaan. A Domani, TD |
| Geplaatst door Ffrodo op donderdag 9 april 2009 om 17:42 |
| Gelukkig wat rond kunnen kijken vandaag, mooie omgeving. Zo zie je maar het is niet elk jaar hetzelfde. Bij Rabo had ik daar geen tijd voor! Ben nu al tevreden! TD |
| Geplaatst door munnik op donderdag 9 april 2009 om 17:52 |
| Ik vind de manier waarop Thomas Dekker communiceert prima zo. Hij is tenminste open. En wat dat betreft lijkt hij nu op Affelay. Die had ook altijd wat, van gescheurde teennagel tot verzwikte voetbalschoen maar die komt er ook bovenop. Talent verloochent zich niet. Hoop dat Dekker er weer bovenop komt. Maar goed, dat is misschien typisch Nederlands om iemand zo snel af te schrijven. Misschien dat de meeste hier lieveren Cunego of zo zien winnen. Hoop alleen dat Dekker niet dezelfde gaat op gaat als Traksel en er bovenop komt. Dekker ga zo door, blijf vertrouwen houden en als je straks weer voorop rijdt staat iedereen weer achter je. Weet je wat het is Thomas? Wij zijn hier allemaal gefrustreerd dat je je belofte nu niet inlost. Jij bent zo´n groot talent met zoveel ervaring, jij moet overal vooraan rijden! Wij balen misschien nog meer dan jij want wij verlangen al jaren naar een groot talent! |
| Geplaatst door Floris op donderdag 9 april 2009 om 18:06 |
| Typisch weer zoiets voor mij: wil ik er net een paar voorbij, trekt er een windvlaag vanaf de kop over het peloton heen. Je raadt het al: Ik met mijn haren in mijn gezicht en vervolgens de grootste domino-d-day aller tijden. Gelukkig niks aan overgehouden. Behalve dan dat ik nu een peperdure Italiaanse kapper heb moeten laten invliegen. A domani! Ciao, TD |
| Geplaatst door Markoes op donderdag 9 april 2009 om 18:45 |
| Liften 09-04-2009 Vandaag voor het eerst sinds tijden een goede dag. Heb Theo Bos tot vlak onder de top van de 3e categorie berg kunnen volgen. Op het laatst helaas toch moeten lossen. Stiekem de auto in gekropen en 5km voor de finish weer op de fiets. Maar 2 minuutjes achter peleton geeindigd. Morgen weer knallen! A domani! TD |
| Geplaatst door Markoes op donderdag 9 april 2009 om 18:51 |
| Geweldig weer én een echt Baskisch dagje...niet veel vlak dus! Maar ik moet zeggen dat ik me goed voelde, ik kan weer diep gaan! Knap van VdB vandaag, Ciao TD |
| Geplaatst door Koldo op donderdag 9 april 2009 om 18:51 |
Geniaal topic dit jongens !Sprinten 9-04-2009 Vandaag wilde ik nog meesprinten om de vierde plaats. Maar toen ik eindelijk vooraan het peloton was bleek de finish al een paar honderd meter terug te liggen! Trouwens, het feit dat Robert zoveel hoger staat dan ik komt alleen omdat hij een ploeg heeft die voor hem werkt. Ciao! TD |
| Geplaatst door ZZzzpiedie op donderdag 9 april 2009 om 19:32 |
| Cheapo fiets 09-04-2009 Dat we cheapo fietsen hebben wist ik natuurlijk al lang. Dat is natuurlijk de reden dat het "ietsje" minder goed gaat. Niemand weet dat we vlak voor de Tour van fietsen wisselen en iedereen ons achterwerk laten zien . Tot die tijd lekker stoempen op onze barrels, goed voor de spiermassa's. Ciao! TD |
| Geplaatst door Hakkie2 op donderdag 9 april 2009 om 19:33 |
| Werken 09-04-2009 Vandaag goed kunnen werken voor Evans. Ik heb hem begeleid naar de start en heb zijn fiets vastgehouden toen fanatieke Basken om zijn handtekening vroegen. Na dit werk voor de kopman maar rustig naar de finish gepeddeld. Ciao TD! |
| Geplaatst door Markoes op donderdag 9 april 2009 om 19:38 |
Hehe,, als de pagina wat voller komt de staan, plaats ik ff een linkje in het gastenboek van tdmagazine.nl ![]() |
| Geplaatst door Jan op donderdag 9 april 2009 om 21:23 |
| dit is echt grappig! |
| Geplaatst door BambinoDoro op donderdag 9 april 2009 om 22:33 |
| hahah humor hoor!! Eindelijk eens niet allemaal Dekker fans die alles wat hij doet geweldig vind. |
| Geplaatst door Jesper op donderdag 9 april 2009 om 22:37 |
| @ Markoes, er staat al een link naar dit forum. Dat is natuurlijk ook weer een beetje reclame voor wielerflits.nl |
| Geplaatst door Markoes op donderdag 9 april 2009 om 22:57 |
Hhehe nice ![]() Hier zijn laatste sms Wiel 09-04-2009 Lig nu in bed. Vandaag hard gewerkt. Heb me de hele rit op Contadors wiel gefocust. Kwam er na de finish pas achter dat deze nog op de Astana wagen zat. Dus weer een dag achteraan doorgebracht! Morgen beter! A Domani! TD |
| Geplaatst door Floris op donderdag 9 april 2009 om 23:08 |
| Ze worden ook gewoon steeds mooier hè..... |
| Geplaatst door zacht op donderdag 9 april 2009 om 23:08 |
| rusteloos 09-04-2009 Kan de slaap niet vatten. Zacht vindt mij arrogant. Mijn nachtgel vergeten, dus woelen zit er niet in. Ga morgen mijn duivels ontbinden. A Domani! Ciao !TD |
| Geplaatst door Markoes op donderdag 9 april 2009 om 23:12 |
| Truste 09-04-2009 Nachtmerries alom, kritiek wordt op me gespuid op wielerflits.nl en het wil niet lukken, maar het moet! Het moet! Morgen wordt mijn dag, morgen win ik van van Evans met kaarten! A domani |
| Geplaatst door ZZzzpiedie op donderdag 9 april 2009 om 23:30 |
| Slaap kindje slaap 09-04-009 Nu heerlijk slapen. Duimpje in de mond en mijn Rabo shirt in mijn knuisje, Lekker dromen over dure fietsen en die goeie ouwe tijd. Volgend jaar 1e in de TdF, Evans die een bidon haalt voor mij op de Mont Ventoux. Welterusten allemaal! Ciao. TD |
| Geplaatst door Markoes op vrijdag 10 april 2009 om 09:42 |
| Mijn dag! 10-04-2009 Nog even de rit van vandaag geoefend met PCM 08. Heb gewonnen met mezelf dus het zit wel goed! Ik knal er vol in en heb een extra stevige helm opgezet tegen de man met de hamer! Dit wordt mijn dag! A domani! TD |
| Geplaatst door Koldo op vrijdag 10 april 2009 om 09:59 |
| Nutteloos 10-04-2009 Werd vanmorgen chagrijnig wakker. Droomde dat mijn haar in de war zat. Onderweg naar de start kwam ik Oscar Freire tegen, zonder schoenen. Ik stelde voor ze te halen, maar hij vond dat niet nodig. Voelde me zo nutteloos... Ik zal ze vandaag een poepje laten ruiken! (en dan niet zoals 8/4) Ciao! A Domani, TD |
| Geplaatst door Lodewijk op vrijdag 10 april 2009 om 10:40 |
Humor, fantastisch topic ![]() Ik ben zelf geloof ik begonnen met deze fake SMS'sjes (5,95 pob, dat dan weer wel), dus heb ook maar even wat in gastenboek TDmagazine gezet. 09-04-2009 - 21:31 uur Lodewijk() Thomas, ook al rijd je momenteel nog niet super, met je SMS-Service ben je inmiddels een cult-held geworden op de site Wielerflits Lees ze met een knipoog, want iedereen wil niets liever dan de oude talentvolle Thomas zo snel mogelijk terugzien. Forza TD |
| Geplaatst door Ruben_ op vrijdag 10 april 2009 om 12:03 |
Ik kan er wel om lachen ![]() Gewonnen! 10-04-2009 Gisteravond bij het potje pokeren gewonnen van Cadel en VDB. Ik ga er een nieuw Swatch horloge van kopen. Dan kom ik altijd op tijd binnen. A domani, TD! |
| Geplaatst door gibofan op vrijdag 10 april 2009 om 14:30 |
Mooi topic, maar wil iedereen wel een beetje letten op de lengte van de sms-jes? De lengte is maximaal 160 karakters, dus niet iets van 300 ofzo.![]() [titel] [datum] [bericht, max 160 karakters] edit: laat maar, ik merk net dat sommige sms-jes van Dekker ook tegen de 300 aanzitten. |
| Geplaatst door WielerFan op vrijdag 10 april 2009 om 14:32 |
| 10-04-2009 14:30 Voor de gek Iedereen die denkt dat ik slecht ben heeft het verkeerd. Ik doe aan omgekeerde pschygologie en ben heel sterk. Schrijf mij maar op voor de klassiekers. Ik doe mee dat staat vast! |
| Geplaatst door Ffrodo op vrijdag 10 april 2009 om 14:35 |
| paashaas ! 10-04-2009 aan alle fans op Wielerflits Vandaag doe ik nog aan verstoppen, morgen ga ik als een haas in de tijdrit,...................eitje Ciao! A Domani, TD |
| Geplaatst door roger007 op vrijdag 10 april 2009 om 14:44 |
| haha, geweldig dit |
| Geplaatst door Koldo op vrijdag 10 april 2009 om 19:35 |
| Bus 10-04-2009 Merkte al vroeg in etappe dat zonnebril scheef zat. Dan moet je niet forceren en een goede bus opzoeken. Zag helaas pas achteraf dat het de Silence-ploegbus was en niet een achtergebleven groep renners. Nu op naar AGR! Ciao! TD |
| Geplaatst door BambinoDoro op vrijdag 10 april 2009 om 19:46 |
| Rot weer! 10-04-2009 Wat een weer vandaag, regen! Me haar zakte in met de seconde. Snel gestopt om te schuilen in een kledingzaak, hier nog wat mooie spulletjes gekocht. Saluti a tutti! TD |
| Geplaatst door WielerFan op vrijdag 10 april 2009 om 20:53 |
| Weer net niet! 1-04-2009 20:53 Heb het vandaag weer geprobeerd. Ik dacht ik sprint vast terug na de startplaats, kom ik teminste nog ergens als eerste aan. Maar geen pers aanwezig dus toch maar naar Erik Dekker gebeld voor een contract naar mijn eerste winst! |
| Geplaatst door Ffrodo op vrijdag 10 april 2009 om 22:48 |
| Zat erbij vandaag! 10-04-2009 20:53 In de grote bus, 54 het paste net. Moet geen trap meer doen dan de concurrentie. Nederland gaat wat meemaken volgende week! |
| Geplaatst door zacht op zaterdag 11 april 2009 om 10:37 |
| 11-04-2009 Bediening bus is anders dan Porsche. Gelukkig TV aan boord, morgen P-R kijken dus. Hoop op tijd Valkenburg te bereiken om postbode poepie te laten ruiken. Ciao! TD |
| Geplaatst door gibofan op donderdag 16 april 2009 om 01:10 |
| Eigenwijs 16-04-2009 Steels ontslagen. Eindelijk niet meer doen alsof ik zijn schema's volg en dus uit vorm ben, ik was dit voorseizoen weer lekker eigenwijs. Vol goede moed naar AGR! Ciao, TD |
| Geplaatst door Floris op donderdag 16 april 2009 om 10:43 |
| Jeuken 16-04-2009 Nu ik me al weken heb weggestopt begint het toch een beetje te jeuken. Ik wil me dolgraag laten zien in de AGR. Nu maar hopen dat de adrenaline niet te heftig door mijn lijf kolkt, anders rijd ik zondag geen deuk in een pakje boter. Heb er in elk geval weer zin in! Ciao,TD |
| Geplaatst door Markoes op donderdag 16 april 2009 om 13:43 |
| Verkenning 16-04-2009 Gister het parkoers vd AGR verkend. Moest helaas wel halverwege de Keutenberg afstappen door een hondenhaar in mn derrailleur.. Anders was ik hem vol op geknald! Zondag wordt mijn dag! A domani! TD |
| Geplaatst door Hakkie2 op donderdag 16 april 2009 om 13:53 |
| SMS 16-04-2009 Omdat wielerflits de functie van mijn SMS dienst heeft overgenomen ben ik daar maar mee gestopt. Kan ik me tijdens de koers weer bezighouden met fietsen ipv SMSen, ik denk dat ik hierdoor dankzij wielerflits zondag wel win! Ciao TD |
| Geplaatst door Ivo1976 op donderdag 16 april 2009 om 14:02 |
Geniaal ![]() |
| Geplaatst door Markoes op donderdag 16 april 2009 om 14:29 |
| Wielerflits.nl 16-04 Lotto is niet het team wat ik had verwacht. Ben op zoek naar wat anders. Er zijn gesprekken gaande om een Wielerflits.nl team op te richten met mij als Kopman. StonedCamel, Hakkie2, Markoes en Gibofan zullen mn luxe knechten worden! Nu op naar de AGR. Ciao! TD |
| Geplaatst door Floris op donderdag 16 april 2009 om 14:46 |
Te gek! Hebben we al een ploegleider? ![]() |
| Geplaatst door RaJoKo op donderdag 16 april 2009 om 14:58 |
Dat wil ik dan wel doen ![]() |
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- woensdag 8 februari
- 22:04 Vijf Nederlanders in Ronde v..