Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
- Wielershirt
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Wielerflits sticker
Geplaats door The Collective op woensdag 8 april 2009 om 12:05.
Ik had het al even genoemd in een reactie op het toerfietstochten topic. Is het geen goed idee om een wielerflits sticker uit te brengen? Zou toch mooi zijn om "wielerflits collega's" tegen te komen tijdens bijvoorbeeld limburgs mooiste. Dit is tevens goede reclame bij de directe doelgroep lijkt me.
Een wielerflits sticker met nickname is natuurlijk helemaal leuk, want dan zie je de man/vrouw en zijn/haar fiets die bij de nickname hoort ook eens. Leuk moment van herkenning als je op een limburgse heuvel kapot zit te gaan denk ik....
Reacties
| Geplaatst door BettonneRon op woensdag 8 april 2009 om 12:15 |
| [img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/04/08/1239184624-350.png[/img] met mijn naam!!!! |
| Geplaatst door Henki op woensdag 8 april 2009 om 13:10 |
Goed idee, ik zou er wel 1 willen, maar dan moeten er ook andere kleuren zijn voor als ik hem op mijn fiets wil doen. Er zit geen wit op mijn frame, alleen zwart en oranje, dus beetje raar om plots zo'n witte stikker te hebben ![]() |
| Geplaatst door F4L op woensdag 8 april 2009 om 13:39 |
Er wordt al overlegd, als iemand een goed ontwerp heeft zou dat natuurlijk wel mooi zijn ![]() |
| Geplaatst door Hermantk op woensdag 8 april 2009 om 15:24 |
| Zijn er geen mensen die handig zijn met een tool? Dat je dus de kleuren van de achtergrond, je nickname en het logo kan veranderen bijvoorbeeld? En dat dan in een vaste samenstelling van het bovenstaande. @Ron, ben trouwens geen fan van ComicSans ![]() |
| Geplaatst door The Collective op woensdag 8 april 2009 om 15:43 |
| Het voorbeeld van bettonneron is wel mooi. Volgens mij moet je niet allemaal met verschillende kleuren stickers gaan werken omdat dit beter bij je fietskleur zou passen. Dus niet dat iedereen verschillende kleuren stickers heeft. Dat verminderd de herkenbaarheid. Mooi dat er al over overlegd wordt, ik hoop dat het gaat lukken. |
| Geplaatst door Koldo op woensdag 8 april 2009 om 16:45 |
Dat ontwerp van Ron staat mooi op mijn zwartzilveren fiets ![]() |
| Geplaatst door StonedCamel op woensdag 8 april 2009 om 16:55 |
Ik heb liefst de achtergrond gewoon wit aangezien mijn frame dat ook is ![]() |
| Geplaatst door Hermantk op woensdag 8 april 2009 om 17:50 |
| Mijn fiets is blauw, maar ik denk dat idd overal wit wel zou staan. Heel misschien er nog wat geel in verwerken, aangezien dat ook in de lay-out van WielerFlits zit? Je nickname zou bv geel kunnen |
| Geplaatst door StonedCamel op woensdag 8 april 2009 om 18:17 |
| Geel op wit is dan wel moeilijk te lezen |
| Geplaatst door Hermantk op woensdag 8 april 2009 om 18:32 |
| Zwart randje om gele letters? (Om nog verder in details te treden) |
| Geplaatst door ZZzzpiedie op woensdag 8 april 2009 om 19:29 |
Komt er ook een MTBflits dan? Een wielerflits sticker op een MTB staat een beetje vreemd... Ik kan hem natuurlijk ook altijd op de achterruit van de auto plakken. Dan herken ik mijn mede-wielerflitsers op de snelweg. ![]() |
| Geplaatst door BambinoDoro op woensdag 8 april 2009 om 20:11 |
Ben ik dan de enige die denk: "Een sticker op mijn mooie fietsje plakken, NO WAY!!" Het is wel een idee om het op je rugnummer te plakken bij een toertocht/cyclo |
| Geplaatst door Hermantk op woensdag 8 april 2009 om 20:23 |
Haha, we kunnen net zo goed hele stickerset maken ![]() Voor op je auto, je rugnummer, je voorvork, je andere buizen (met moeilijke namen), je helm enz.. ![]() |
| Geplaatst door Markoes op woensdag 8 april 2009 om 23:50 |
Hhehe, ik bestel alvast zon stickersetje ![]() Is toch geinig,, zie je iemand fietsen met die sticker,, weet je dat het een wielerflits mattie is ![]() |
| Geplaatst door Markoes op woensdag 8 april 2009 om 23:51 |
| We kunnen een wielerflits.nl volgwagen bestellen :P Voor de lekke banden tijdens tourtochten, hahaha |
| Geplaatst door Hermantk op donderdag 9 april 2009 om 00:18 |
Goed idee ![]() Maar over mattie's gesproken.. Er zijn hier vaak genoeg felle meningsverschillen, straks fiets je de Keutenberg op en zie je 'die klootzak' Krijg je nog ongelukken van ![]() |
| Geplaatst door StonedCamel op donderdag 9 april 2009 om 00:43 |
Straks komt abcd nog langs kunnen we lachen.Op zich vind ik een sticker op mijn frame niet zo erg, maar hij moet zeker niet te groot zijn. |
| Geplaatst door BettonneRon op donderdag 9 april 2009 om 09:58 |
@the collective en dat gewoon met paint ![]() |
| Geplaatst door Slick op donderdag 9 april 2009 om 10:32 |
Lol stonedcamel, ja die zou ik dubbel en dwars de vangrail van de Cauberg in fietsen! Gelukkig dat hij geen sticker kan bemachtigen : Leuk initiatief, altijd al willen hebben een sticker van wielerflits, kom maar op met die dingen want ik plak ze overal ![]() |
| Geplaatst door Hermantk op donderdag 9 april 2009 om 10:43 |
| En zoiets, met wat meer geel erbij? http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1477278.html Misschien is een wat meer ovaalvormige-sticker ook mooi, maar dat kreeg ik niet voor elkaar ![]() |
| Geplaatst door BambinoDoro op donderdag 9 april 2009 om 10:56 |
| zie: http://www.frame-stickers.nl/ |
| Geplaatst door jaja op donderdag 9 april 2009 om 15:48 |
| print het plaatje uit het voorbeeld en plak die op je fiets, idee? Stickers gaan moeilijk worden, idee is leuk. Wellicht vinden sommige mensen het leuk samen te fietsen, open een forum hierover zou ik zeggen. |
| Geplaatst door Markoes op donderdag 9 april 2009 om 15:51 |
| Idd,, zou wel geinig zijn maar moeten we eens inventariseren waar iedereen woont.. Een hoogtepunt zou toch wel een wielerflits.nl tourtocht zijn :P |
| Geplaatst door Hermantk op donderdag 9 april 2009 om 16:13 |
| Die kansen liggen er Als er genoeg input van innovatie blijft en waar de goede punten uit verwerkt worden én de leden blijven zo stijgen.. ![]() Wie weet |
| Geplaatst door Markoes op donderdag 9 april 2009 om 16:22 |
Heheh,, zou erg mooi zijn! Mn vriendin doet hotel/tourisme opleiding en zoekt nog een afstudeeropdracht.. Ik zeg: Organiseer een wielerflits.nl tourtocht ![]() |
| Geplaatst door Jan op donderdag 9 april 2009 om 21:20 |
| "Markoes er komt een mooie toertocht aan... in het weekend van de Tour 2010. die zijn wij (mijn club) aan het organiseren.... |
| Geplaatst door Markoes op donderdag 9 april 2009 om 22:50 |
| 2010, duurt nog ff, maar houd me op de hoogte! |
| Geplaatst door Hermantk op woensdag 15 april 2009 om 18:47 |
| Is het misschien een idee om wielerflits-sokken uit te brengen? Dan hoef je niet moeilijk te doen over waar op je frame je sticker moet of dat de kleuren er wel bij passen. Het is ook makkelijker herkenbaar denk ik, vooral met de kleuren wit, geel en zwart en een wielerflitslogo achterop de sok. (bijvoorbeeld) |
| Geplaatst door Markoes op woensdag 15 april 2009 om 18:48 |
| Past niet echt bij mn tenues lol.. Liever witte met een logo ofso ![]() |
| Geplaatst door Hakkie2 op woensdag 15 april 2009 om 19:47 |
| Breng gewoon een helm uit: het meest herkenbaar en dan rijden tenminste alle wielerflitsers met een helm (combinatie van 2 topics!) |
| Geplaatst door StonedCamel op woensdag 15 april 2009 om 20:19 |
| Of desnoods een sticker voor op de helm, ik zie het nou niet erg zitten om een extra helm aan te schaffen puur voor de wielerflits stickers. |
| Geplaatst door Hermantk op woensdag 15 april 2009 om 21:13 |
| @Markoes, dan bedoel ik sowieso wel witte sokken, maar bv met dun geel en zwart boordje en zwart logootje Dat kan toch niet zo erg kwaad? ![]() Welke tenues heb je? @SC, sticker op een helm wordt al lastig, omdat iedere helm een andere vormgeving heeft. Op die van mij zou ik hoogstens plek hebben voor zo'n SOS-sticker, dat formaat. @Hakkie, Helm is wel leuk, maar wat moeilijker om te realiseren ![]() |
| Geplaatst door Markoes op woensdag 15 april 2009 om 22:49 |
| Teneu van Francais de Jeux en Caisse d pargne. Is het niet gewoon een idee om een teneu te maken :P Wij hebben laatst met een paar vrienden allemaal 2 tenues van werkdirect.nl gekregen.. hebben ze speciaal voor ons laten maken ![]() |
| Geplaatst door Hermantk op woensdag 15 april 2009 om 23:12 |
| Nee, want je draagt niet élke keer die wielerflitsoutfit. Dus heb je de kans dat je elkaar misloopt. Iets met helm, sokken of je fiets moet het worden, redelijk stabiele factoren in je wieleroutfit denk ik |
| Geplaatst door Markoes op donderdag 16 april 2009 om 12:39 |
Ik draag ook niet elke keer hetzelfde paar sokken ![]() Helm wordt te duur denk ik.. |
| Geplaatst door BambinoDoro op donderdag 16 april 2009 om 13:00 |
| als je een redelijk grote hoeveelheid shirts afneemt, kan je wel een eigen design inleveren. denk dat een totaal pakje dan voor €80-100 te realiseren is. |
| Geplaatst door StonedCamel op donderdag 16 april 2009 om 14:08 |
| Naar aanleiding van de volgende opmerking: Geplaatst door Galotti op 16-04-2009 om 14:02 Hulde dan maar! Alle Wielerflits volgers zijn nu te herkennen aan bergen sportdrankjes op de fiets smiley!! Waarom niet gewoon de Wielerflitsbidon? Makkelijk te herkennen, en niet te duur en ingewikkeld. Ik denk dat dit een van de meest haalbare oplossingen is! |
| Geplaatst door Koldo op donderdag 16 april 2009 om 14:21 |
Tot nu toe het beste idee dat ik hier gelezen heb ![]() |
| Geplaatst door gibofan op donderdag 16 april 2009 om 15:09 |
| Ja, vind ik eigenlijk ook. Als we ooit een wielerploeg gaan oprichten, dan hebben we iig al de bidons. ![]() |
| Geplaatst door Slick op donderdag 16 april 2009 om 15:17 |
Hulde, kom maar op met dat initiatief. Bidons te over hier en gooi ik mijn Gerolsteiner en Ag2r wel in de kast en vervang ik door een mooie Wielerflits bidon! ![]() |
| Geplaatst door Talan op donderdag 16 april 2009 om 15:46 |
Continental team: Wielerflits ![]() |
| Geplaatst door StonedCamel op donderdag 16 april 2009 om 15:49 |
| Als we nou nog een co-sponsor voor de bidons kunnen vinden. Zoiets van Serramenti PVC Diquigiovanni Wielerflits.nl ![]() Hoewel het effect dan wel weg is ![]() |
| Geplaatst door Markoes op donderdag 16 april 2009 om 16:00 |
| Ik heb toch nog nieuwe bidons nodig.. Ik ga eens even surfen voor bedrukken van bidons.. Wellicht nog een sponsortje erbij zodat we ze gratis krijgen. Vraagje voor de redactie.. Wat is het bezoekersaantal van deze site? Wellicht dat we met een banner van een bepaald bedrijf wat gratis bidons zouden kunnen fixen? |
| Geplaatst door Markoes op donderdag 16 april 2009 om 16:13 |
Deze is niet zo duur ![]() Deze valt ook wel mee.. Ben nog verder aan t zoeken.. Maar er moeten wel genoeg mensen zijn die een bidon willen.. of we moeten een sponsor hebben,, want ik hoef toch ook geen 100 bidons voor mezelf.. lol |
| Geplaatst door StonedCamel op donderdag 16 april 2009 om 16:18 |
| Ik heb eigenlijk liefst bidons van 750cc, zeker in de zomer is dat toch wel ideaal, anders moet je overal bij gaan zitten vullen als je een x een eind fietst |
| Geplaatst door Markoes op donderdag 16 april 2009 om 16:22 |
| Ik neem er altijd 2 mee.. en bij verre tochten moet je toch wel vullen :P |
| Geplaatst door StonedCamel op donderdag 16 april 2009 om 16:36 |
| Ik neem er altijd 2 van 750cc mee, die vul ik dan met isodrink. Voor 160km bij 20 graden is het iig genoeg (Vdaal-Vdaal) 2x500cc is toch wel wat minder, zeker als je een x een eind door de bergen gaat fietsen ofzo, dan ben je toch vrij lang onderweg meestal, en bijvullen kan ook niet overal. |
| Geplaatst door fan11 op donderdag 16 april 2009 om 16:37 |
| Er zijn iedere dag rond de 150 mensen online, dus denk dat je je dan moet richten op 100 (?) man hoogstens, dat is opzich te doen bij die 2e link van Markoes. Ik ben er iig voor ! ![]() |
| Geplaatst door Markoes op donderdag 16 april 2009 om 16:39 |
Ik wil wel een paar bidonnetjes hoor.. stuk of 200 laten maken zijn ze met 1 kleur bedruk 1,80 en met 2 kleuren (waarmee een logo mooier uitkomt) 2,35 euro.. Is niet duur.. Maar we moeten wel voldoende afnemers hebben.. ![]() |
| Geplaatst door Hermantk op donderdag 16 april 2009 om 17:01 |
@Stoned, je had onderweg ook wel sportdrankpoeder hoor bij V-V ![]() Ik ben trouwens best geïnteresseerd in die bidons, ik heb ze toevallig wel nodig. Ook al koop ik morgenavond AGR-bidons. Ik fiets het liefst met een 750 en een 500 bidon. |
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- donderdag 17 mei
- 21:50 Volg hier de vijfde rit in d..
- 18:00 Giro 2012: Voorbeschouwing e..
- 17:55 Giro 2012: Lars Ytting Bak d..
- 17:37 Francesco Lasca wint tweede ..
- 17:30 Raymond Kreder pakt eerste p..