Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
- Wielershirt
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Dieny
Geplaats door xistnc op dinsdag 31 augustus 2010 om 19:53.
Wie weet er meer over Dieny? Ik ben Dieny-fan aan het worden.
Dieny is vaste bezoeker en 'reaguurster' op Rabosport.nl. Een beetje prestatie van een Rabo-renner kan op haar gejuich rekenen en iedereen die wat kritisch uit de hoek komt, wordt tot op de sokken afgebrand.
Ik verdenk Dieny ervan dat het de oma is van Mechaniker Vincent, of de bovenbuurvrouw van Jan Boven.
Reacties
| Geplaatst door Fernando Escartín op vrijdag 3 september 2010 om 13:49 |
| @ Dieny Neem er niet te veel aanstoot aan. Attend rijden Dat kunnen Russen goed; flesje wodka op de fiets. |
| Geplaatst door elbosco op vrijdag 3 september 2010 om 14:01 |
ze was dus al lid ![]() Dieny, bedankt voor je reactie ! |
| Geplaatst door Jonathan op vrijdag 3 september 2010 om 15:18 |
| Dieny kun je bevestigen dat je hier onder de naam dombo actief bent? Waarom heb je de naam dombo gekozen? |
| Geplaatst door dombo op vrijdag 3 september 2010 om 15:36 |
| Ik heb die naam gekoze omdat ik op dat moment mij een dombo voelde je moet overal wacht en gebruikersnamen hebben en toen ik weer iets moest verzinnen kwam er niets en ik sacht dombo die je bent van daar. |
| Geplaatst door gilly2 op vrijdag 3 september 2010 om 15:39 |
| hoi dombo, ik bent gilly. Ik woond in Limburgers, vlak bij de Mas. Ik bent ook een groot fen van Denis Mensjov, kunnten wij een maal afsprekken om samen teeeveeeeeee te kijkten? |
| Geplaatst door Bandeman op vrijdag 3 september 2010 om 16:42 |
| dombo +10! |
| Geplaatst door dombo op zaterdag 4 september 2010 om 10:50 |
| Beste mensen na een nachtje geslapen ben ik nog eens naar deze site terug gegaan en wil een paar dingen kwijt. Vooral die mensen die mij prive kopie gebruiken om mij belachelijk te maken. Nou dat vind ik heel stoer maar niet heus. Ik vind het zelfs laf dat je zonder kopie het niet aan kan.En wat heeft dat met sport te maken in mijn ogen helemaal niets.Dus die personen zout op.De andere reactie toverde een glimlach om mijn mond. En wat mij zeker trof was Robert zijn reactie dat ze er lol in hadden en dat was nu net mijn bedoeling. Naar het zware werk even lekker ontspannen. Ik weet het is niet verkeerd bedoeld van bepaalde personen toch mijn onbevangenheid is nu weg en dat vind ik jammer. Ook schrijft iemand ze moet een boek schrijven nou daar ben ik mee bezig zal na de Vuelta klaar zijn denk ik dus wie belangstelling heeft kan al vast hantekeningen verzamelen voor mijn boek.Verder wens ik de echte sport fans een spannende middag toe en zeker met een goede afloop. groetjes Dieny |
| Geplaatst door FMasciarelli op zaterdag 4 september 2010 om 10:53 |
| Je gaat een boek schrijven? Nou, dat kan nog interessant worden. |
| Geplaatst door xistnc op zaterdag 4 september 2010 om 11:07 |
| @dombo/dieny: Wil je uitleggen wat je met 'privé kopie' bedoelt? Het is overigens nooit mijn bedoeling geweest om je persoonlijk belachelijk te maken. Wél leek het mij leuk om jouw vermakelijke bijdragen op (met name) Rabosport met de Wielerflitsers te delen. Hopelijk behoud je die onbevangenheid en ga je door met het toejuichen van de Rabo-ploeg. Ook op Wielerflits zitten trouwens veel Rabo-fans, al zijn we hier vaak ook héél kritisch. De Nederlanders zijn vaak zelfs nog kritischer dan enkele Belgen op dit forum, die het vooral leuk vinden om de Nederlandse Rabo-fans op de kast te jagen. Doe het je zelf niet aan om op elke kritische Rabo-reactie hier te reageren, want daar zou je een dagtaak aan hebben! |
| Geplaatst door Bettinwel op zaterdag 4 september 2010 om 12:16 |
| @dombo/dieny: Als je op internet reacties plaatst, krijg je commentaar. Als je dat niet trekt, moet je het niet doen (net als naar de slager gaan als je geen vlees eet). Gewoon niks van aantrekken, misschien zijn ze niet eens meerderjarig. Xistnc bijvoorbeeld, is net 12 geworden . |
| Geplaatst door noyelje op zaterdag 4 september 2010 om 12:25 |
| @dombo/Dieny, Een kleine tip Als je een tekst wilt vertalen in het Engels is een vertaalmachine sowieso niet aan te raden, maar als je kennis van het Engels bijna nul is en je genoodzaakt bent tot een vertaalmachine dan kun je het best ervoor zorgen dat er helemaal géén tikfouten in uw Nederlandse tekst staan die je wilt vertalen. Goed overlezen dus, anders slaat zo'n vertaler natuurlijk helemaal tilt. Verder moet je natuurlijk niet aantrekken wat we hier schrijven, iemand die eruit springt met veel enthousiasme zoals jij wordt natuurlijk een volksheld(in) net zoals Eddy Wally en nog vele anderen dat zijn. ![]() |
| Geplaatst door gilly2 op zaterdag 4 september 2010 om 12:38 |
Omg wat een volkswijf hahahah ![]() lol@ noyelje |
| Geplaatst door John Bidon op zaterdag 4 september 2010 om 12:43 |
| @gilly2 jouw kwalificatie van Dieny zegt meer over jou dan over Dieny |
| Geplaatst door gilly2 op zaterdag 4 september 2010 om 12:47 |
| @John Bidon, ik bedoel met mijn reactie dat zij nooit zo groot wordt als Marco!!! En dit zullen de wielerflitsers van het eerste uur met mij delen |
| Geplaatst door John Bidon op zaterdag 4 september 2010 om 13:02 |
| @gilly2 ik snap de vergelijking met Marco niet, maar goed je opmerking is al wat afgezwakt. Ze is tenminste niet meer dom in jouw ogen. |
| Geplaatst door gilly2 op zaterdag 4 september 2010 om 13:07 |
| @John Bidon, laat maar........... |
| Geplaatst door Jonathan op zaterdag 4 september 2010 om 14:34 |
| Ik ben er blij mee dat we zo met Dieny een echte rabo fan die gewoon no nonsens blij is met de ploeg maakt niet uit hoe ze het doen. Wij zijn daarentegen vaak scorebord likkers. |
| Geplaatst door Webber op zaterdag 4 september 2010 om 14:38 |
en blijkbaar ook gatlikkers . |
| Geplaatst door Koel op zaterdag 4 september 2010 om 14:43 |
| Dieny, de grootste Rabo-fan hier is Ten Dam, hij schijnt zelfs in een Rabo pyama te slapen en hij heeft een foto van Erik Breukink boven zijn bed. Toen hij onlangs vernam dat Menchov zou vertrekken, heeft hij hier 3 dagen niet gepost, hij trok het niet meer....! |
| Geplaatst door tendam op zaterdag 4 september 2010 om 14:52 |
| Ik had ook een andere username moeten kiezen. Nu krijg ik steeds discussies met anti-Rabo-trollen en andere debielen. |
| Geplaatst door ippglobal op zaterdag 4 september 2010 om 15:03 |
Dieny, ik ben ook een grote fan van Denis, al uit ik dat op een iets andere manier. Vertaal in de toekomst in het Spaans, makkelijker voor Denis en kunnen we de talenkennis van je criticasters testen![]() |
| Geplaatst door Popovych op zaterdag 4 september 2010 om 19:31 |
| Wees blij met zulke fans als Dieny. Die nep-supporters hier die alleen in goede tijden juichen vind je overal. Echte fans als Dieny zijn maar schaars en die moet je behouden. |
| Geplaatst door sanchez op zaterdag 4 september 2010 om 20:02 |
| Je moet idd blij zijn met mensen als Dieny, zeker als je eens gaat letten op andere reacties op rabosport. Jos bijvoorbeeld, die Menchov dagelijks (zonder enige onderbouwing) met de grond gelijkt maakt, dat soort mensen heb ik een hekel aan. |
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- donderdag 17 mei
- 21:50 Volg hier de vijfde rit in d..
- 18:00 Giro 2012: Voorbeschouwing e..
- 17:55 Giro 2012: Lars Ytting Bak d..
- 17:37 Francesco Lasca wint tweede ..
- 17:30 Raymond Kreder pakt eerste p..
- 16:57 Veertien man in voorselectie..
- 16:04 Jeff Vermeulen wint derde et..
- 15:19 Rabobank met Boom en Wynants..
- 15:09 Christensen en Bonnet uit de..
- 14:46 Volg hier de tweede etappe i..
- 14:28 Volg hier de derde etappe in..
- 12:57 Giro 2012: Volg hier de twaa..
- 11:56 Fränk Schleck wijt tijdverl..
- 01:01 Sagan blijft aan het feest i..
- woensdag 16 mei
- 20:39 Volg hier de vierde rit in d..
- 18:43 Bouhanni verslaat Marcato in..
- 18:08 Giro 2012: Voorbeschouwing e..
- 17:34 Giro 2012: Ferrari sprint na..
- 17:17 Ahlstrand verslaat Petacchi ..
- 17:06 Jenning Huizenga wint tweede..
- 15:30 Sagan: "Voor mij is dit ook ..
- 13:55 Sébastien Turgot mogelijk g..
- 13:16 Tom Leezer door knieblessure..
- 12:58 Roelandts maakt zaterdag ren..
- 12:46 Volg hier de tweede etappe i..
- 09:37 Giro 2012: Volg hier de elfd..
- 09:16 Tom-Jelte Slagter: "De benen..
- 01:13 Sagan maakt de hattrick in C..
Poll
Wie wint de Giro?
U moet ingelogd zijn om te stemmen.
Joaquin Rodriguez - 25%
Ivan Basso - 29%
Michele Scarponi - 13%
Roman Kreuziger - 11%
Frank Schleck - 4%
Ryder Hesjedal - 6%
Damiano Cunego - 1%
Domenico Pozzovivo - 4%
Paulo Tiralongo - 1%
Jose Rujano - 3%
John Gadret - 1%
Iemand anders - 3%
306 stemmen.

Dat kunnen Russen goed; flesje wodka op de fiets.
.